מחלקת המיסים שלנו בסניף מרכז-בני ברק מחפשת טרום מתמחה עם זמינות להתחלת עבודה באופן מידי
• תואר בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים - חובה
• כישורי עבודת צוות ויכולת הובלה
• שליטה ביישומי אקסל – חובה
לסניף משרדנו שבחיפה - ״דסק בינ״ל״, דרוש/ה עובד/ת מנהלה כריזמטי/ת, בעל/ת מודעות שירות גבוהה. אנגלית ברמת שפת אם.
דרושים/ות סטודנטים מצטיינים להתמחות למועד ספטמבר 2025! התמחות במשרדנו הינה הזדמנות מצוינת להיחשף ולהיות חלק פעיל בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת לצד מיטב המוחות בתחום. אם אתם בעלי פוטנציאל גבוה, מחויבות ושאפתנות – זו ההזדמנות שלכם להצטרף למשפחה. קורות חיים מתאימים בצירוף המסמכים הנדרשים כמפורט לעיל יש להפנות לכתובת הדוא"ל: [email protected]
תיאור התפקיד:
• המתמחה במחלקת הליטיגציה האזרחית ישמש כזרוע סיוע לצוות עורכי הדין
בטיפול בהליכים משפטיים אזרחיים מסוגים שונים.
• סיוע בהכנת כתבי טענות, בקשות, ערעורים וחוות דעת משפטיות.
• השתתפות בישיבות עם לקוחות ובדיונים בבתי המשפט בכלל הערכאות.
• עזרה בהכנת חקירות.
• ביצוע מחקר משפטי מקיף על סוגיות משפטיות שונות.
• סיוע בניהול תיקים.
דרישות התפקיד:
• ראש גדול וקור רוח.
• כישורי כתיבה משפטית וניסוח ברמה גבוהה.
• יכולת טיפול במספר משימות במקביל תחת לחץ.
• חשיבה משפטית יצירתית ויוצאת דופן.
• כושר ניתוח וחריצות.
• שליטה ביישומי מחשב (אקסל / וורד).
• יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות.
• שליטה מצוינת בעברית ובאנגלית.
מסמכים נדרשים:
• קורות חיים
• גיליון ציונים עדכני
• המלצות
• דוגמאות כתיבה (למעט עבודות משותפות)
למחלקת הנדל"ן של משרד מוביל ומוכר בעל סניפים בצפון ובמרכז, דרוש/ה לסניף בחיפה, עו"ד מנוסה בעל/ת ניסיון של שנה עד 3 שנים במקרקעין והתחדשות עירונית. קו"ח ניתן לשלוח לעו"ד נוי קרן [email protected]
בעל יחסי אנוש גבוהים וניסיון בליווי פרויקטים של פינוי בינוי/תמ"א 38. בעל/ת יכולת ניהול והובלה עצמאית של עסקאות ועבודה למול יזמים ודיירים.
למחלקת המס הישראלי והבין לאומי של משרדנו, דרוש במידי עו"ד נבון ואיכותי, בעל הבנה בעולם המס, עדיפות ליוצא רשות מס ו/או לבעל השכלה כלכלית/חשבונאית. אופי העבודה – כתיבת חוות דעת, תכנוני מס, כתיבת כתבי טענות ועוד. ** מיועד לנשים וגברים כאחד ** דיסקרטיות מובטחת !!!
בעל הבנה בעולם המס, עדיפות ליוצא רשות מס ו/או לבעל השכלה כלכלית/חשבונאית.
לסניף חיפה דרושים עורך דין צעיר ומתמחה בתחום המיסים דרושים לתחילת עבודה מידית! המשרד מיועדת לנשים וגברים כאחד. דיסקרטיות מובטחת נא לשלוח קו"ח לכתובת דוא"ל - [email protected]
1. עו"ד צעיר – חרוץ, בעל מוטיבציה גבוהה, תקשורתי, בעל הבנה משפטית וכלכלית, עדיפות לבוגרי כלכלה ומשפטים.
2. מתמחה – חרוץ, בעל מוטיבציה גבוהה, תקשורתי, בעל הבנה משפטית וכלכלית, עדיפות לבוגרי כלכלה ומשפטים.
המחלקה מעניקה ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי לשלל חברות נדל"ן מהגדולות בארץ, משקיעים, יזמים, קבלנים, קבוצות רכישה, קרנות נדל"ן ורשויות מקומיות. כמו כן היא מלווה מגוון רחב של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בכל חלקי הארץ. משרה זמנית (החלפה לחל"ד), עם אופציה להארכה.
• ותק של 1-3 שנים (לא כולל התמחות)
• ניסיון בעיסוק בתחום - יתרון
• יסודיות, מקצועיות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודת צוות
• בעל/ת יכולת ניהול והובלה עצמאית של פרויקטים מול יזמים ודיירים
התפקיד כולל מתן שירות ומענה טלפוני ובמייל ללקוחות הפירמה, תוך עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. סביבת עבודה משפחתית ונעימה. היקף משרה מלאה, אך קיימת אופציה למשרת הורה. תנאים טובים למתאימים/ות.
• ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / תפעול / אדמיניסטרציה
• שליטה טובה בשפה האנגלית
• יחסי אנוש מעולים, מכירות , שירותיות ויכולת עבודת צוות
• עבודה מסודרת ושיטתית, שליטה ב Office
• אחריות ומוטיבציה להצליח
עבודה במשמרות בוקר/ערב. זמינות לעבודה מיידית.
• ראש גדול
• יחסי אנוש טובים
• יכולת עבודה תחת לחץ
• שליטה ב Office
המחלקה מלווה חברות בקשיים, הנהלות ודירקטוריונים בהליכי שיקום, הסדרי חוב, הקפאות הליכים והסדרי נושים, פירוקים וכינוסי נכסים, וידועה כמובילה והמנוסה בתחום זה בישראל.
• ותק של 1-3 שנים (לא כולל התמחות)
• ניסיון בעיסוק בתחום - יתרון
• יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית
• יסודיות, מקצועיות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודת צוות
• חשיבה משפטית
המחלקה מטפלת בסכסוכים מסחריים שונים, החל מגיבוש האסטרטגיה המשפטית והשלבים המקדמיים, עריכת כתבי הטענות, ייצוג בפני ערכאות ועד לסיומו של ההליך המשפטי, לרבות בדרך של יישוב סכסוכים.
• ניסיון של 1-3 לפחות בליטיגציה
• יכולות משפטיות גבוהות
• יכולת ביטוי וכתיבה ברמה גבוהה
• יכולת חשיבה יצירתית ויכולת עבודה בצוות
משרה מלאה א-ה שעות המשרה: 08:30-16:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
תחומי אחריות>
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול לו"ז, תיאום פגישות, צילומים, גריסה, טיפול בספקים, דואר ובנקים, תיוקים, פתיחת תיקים, מתן סיוע ומענה לעורכי הדין במשרד וניהול שוטף של המשרד.
עבודה באווירה כיפית ומהנה.
תחילת עבודה מיידית.
פרופיל נדרש>
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
אנגלית ברמה בסיסית - חובה
שימוש בתוכנות אופיס.
כישורים אישיים: ייצוגי/ת, עבודה בצוות, ראש גדול, חריצות, אחריות אישית, יכולת סדר וארגון
מחויבות לתקופה ממושכת.
למשרדנו בחיפה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות (סוג 3) משרה מלאה א-ה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
תחומי אחריות>
המשרה כוללת טיפול בהנהלת חשבונות שוטפת.
פרופיל נדרש>
ניסיון של 3 שנים - חובה
כישורים אישיים: סדר וארגון, דייקנות, יסודיות, יוזמה וראש גדול, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה תחת תנאי לחץ, תודעת אחריות גבוהה.
מחויבות לתקופה ממושכת.
אנחנו תמיד שמחים לקבל קורות חיים של עורכי דין ומתמחים מוכשרים, בעלי מוטיבציה, מנהיגות ועם רעב ורצון ללמוד ולהתפתח.
המועמד/ת האידיאלי/ת הוא מי שיש בו הרצון ללמוד ולהתפתח, מחשבה יצירתית ויכולת עבודה בצוות.
למשרדנו בסניף חיפה דרוש/ה משפטן / עו"ד בתחום דרכונים זרים סביבת עבודה נעימה ומקצועית תנאים טובים למתאימים!!
- שליטה בשפה האנגלית, שליטה בשפה ברומנית יתרון
- ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסה
- תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת מכירתית
לסניף משרדנו שבחיפה דרושה מנהלת חשבונות מנוסה, מקצועית ופלפלית. אופי עבודה : הנה"ח + גביה. תנאים מעולים למתאימה ! סודיות מובטחת. מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד. קו"ח יש לשלוח ל [email protected]
למשרדנו בסניף חיפה דרוש/ה עו״ד נוסף לטובת תגבור מחלקת המס/ סניף חיפה. עדיפות ליוצא רשות המס / לא חובה. תנאיי העסקה מעולים ( !!!). עבודה מרתקת . דיסקרטיות מובטחת .
דרוש/ה סטודנט/ית למשרת טרום התמחות עבור טיפול בתיקי בתי משפט בתחום הליטיגציה. משרה חלקית המתאימה לסטודנט.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ, והופעה ייצוגית – חובה.
לסניפנו בחיפה דרוש/ה עו"ד בתחום בנקאות והוצל"פ בעל ותק של 4-5 שנים בתחום זה. קורות חיים יש לשלוח למייל: [email protected]
ותק של 4-5 שנים בתחום בנקאות והוצל"פ
למשרדנו בסניף חיפה דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד דינמי ומאתגר, עבודה משרדית, מענה טלפוני ומטלות נוספות בסביבה משפחתית ונעימה. בעל/ת הופעה ייצוגית. עבודה מתאימה לקריירה שנייה. ימים א'-ה' שעות עבודה: 14:00-19:00
עבודה על מחשב, שירותיות, אחריות ורצינות
ימים א' - ה' שעות 13:00 - 19:00
דרוש /ה מזכיר /ה חברה בתחום משפטים מיקום המשרה: חיפה היקף המשרה: משרה מלאה למשרד עורכי דין גדול בחיפה דרוש/ה מזכיר/ת התפקיד כולל: מענה טלפוני וניהול אדמיניסטרטיבי שוטף. למשרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00.
דרישות:
* חריצות, סבלנות, עמידה בעבודה בלחץ.
* יכולת עבודה בצוות.
* ידע בסיסי במחשבים.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
למשרדנו שבחיפה, דרוש/ה: מתמחה למחלקת המסים מתמחה למחלקה האזרחית למועד ינואר 2019- ינואר 2020.
סטודנטים מצטיינים מוזמנים לשלוח קורות חיים.
נא לצרף גיליון ציונים והמלצות מתאימות.
המתאימים יזומנו לראיון.
דרושי/ה עורך דין למחלקת הנדל"ן של משרדינו לסניפנו במרכז (בני ברק) ולסניף חיפה
בעל/ת 1-3 שנות ניסיון בליווי פרויקטים (כולל התחדשות עירונית – פינוי בינוי ותמ"א 38)